Mora moški vedno plačati za seks?

Zadnjič sem naletela na sceno v filmu, kjer sta mož in žena načrtovala praznovanje obletnice poroke. Po tem, ko ji je mož razkril, da jo namerava peljati v neko francosko restavracijo, za katero ji bo tudi kupil obleko, pa je naredil usodno napako. Nekako ni bil sposoben pravočasno utihniti in je nonšalantno nadaljeval z “Men always have to pay for sex. They do it with fancy dinners, expensive jewelry, the best wine and so on. Haven’t you noticed, that you put out every time you get a diamond ring or an antique necklace?”

Žena je seveda znorela in vse skupaj zanikala. Jaz bi na prvo žogo tudi vse zanikala, ampak sumim, da nekaj resnice že mora biti na tem. Kot mi je nekoč dejal prijatelj: “Ko moški nekaj naredi za žensko, je zadaj vedno nek drug načrt.” Zato sem se začela spraševati, ali moški svoje dame res peljejo v kino, na večerje, jim podarjajo nakit in rože samo zato, da nekaj dobijo? In zakaj naj bi bilo to drugače kot plačevanje za seks? Edina razlika je, da ženski ne dajo denarja neposredno, temveč jo kupijo (vključno z njenimi uslugami) z materialnimi dobrinami. In ženske seveda palijo na to. Od nekod se je vendarle morala razviti miselnost, da moški za vse plačuje.

Seveda pri tem ne gre zanemariti niti moške miselnosti, saj nekateri (ne bom rekla “vsi”) verjamejo, da lahko kupijo seks. Kako? Ravno z dragimi večerjami, oblekcami, potovanji itd., za kar pričakujejo, da se jim bodo ženske velikodušno zahvalile – s seksom. In nekatere ženske so popolnoma zadovoljne s tem. Moški jih obsipajo z dragimi darili in preostalimi “pozornostmi”, one z vsem tem malo investirajo vase in v svojo nesmrtno lepoto in v zameno odprejo usta, razprejo noge in izvedejo nekaj posteljnih akrobacij, ko pade mrak.

Roko na srce, ne vem, kako moški na splošno delujejo glede te tematike, ampak sem na podlagi lastnih izkušenj globoko prepričana, da v klubu ali lokalo ob pogledu na lepo in izjemno urejeno dekle le tej ne ponudijo pijače zaradi njene super osebnosti. Zadaj je po navadi vedno neka druga agenda – seks. In za to tudi dekletu ves večer plačujejo pijačo in jo zapeljujejo ter se pretvarjajo, da jih zanima vse o njej. Meni se s temi procedurami nikoli ni ljubilo pretirano ukvarjati. Vsakič, ko je kakšen moški strumno pristopil k meni in mi začel plačevati vse vrste pijače ter me izpraševati o mojem življenju in mojih hobijih, sem ga samo strogo premerila s pogledom in rekla “A ne bi bilo bolje, da mi direktno poveš, kaj hočeš od mene?” Ampak ne, moški so še vedno vztrajali do konca, ker očitno nekateri res verjamejo, da lahko seks ali pa celo ljubezen kupiš z denarjem. Seveda ob tem na dan privre priljubljen argument, da moški ne plačujejo direktno za seks, ampak (kot lahko vidimo v zgornjem videu) vendarle v nekaj investirajo. In, roko na srce, danes se tako ali tako vse vrti okoli seksa.

Pri vsem tem se tako poraja vprašanja, če večina romantičnih razmerij med moškim in žensko na zavedni ali pa povsem nezavedni ravni bazira na nenapisanem pravilu izmenjave za seks ali druge stvari. Spet je potrebno poudariti, da ne gre za posploševanje vseh odnosov, ampak v človeku nehote vzklije skepsa, ko vidi bogatega in ostarelega možakarja z mlado in brezhibno urejeno mladenko. Le kdo potem pije in kdo plača?

Komentiraj